8 ay 24 günlük bebeğim maalesef boğaz enfeksiyonu geçiriyor. Doktor antibiyotik başlattı. Aşırı rahatsız oluyor. İlaçları zaten savaş halinde verebiliyoruz asla içmek istemiyor. Normalde çok güleç bi bebekti artık sürekli ağlıyor. Sanırım ağrısı sızısı oluyor ama çocuğum anlatamıyorda. İçim parçalanıyor sanki o ağlarken. Geceleri sürekli emmek istiyor kucağımda uyuyor. Ek gıdaya tamamen ara verdi asla bişey yemiyor. Sadece süt istiyor emziriyorum sık sık. Öksürürken yutkunurken boğazı çok sızlıyor sanırım. Evde kendi yapabileceğim bişey var mı acaba merak ediyorum. Boğaz acısını hafifletecek neler yapabilirim. Tecrübeli anneler sizce ne zamana toparlar ☹️