Selam annelerim, kızım 4 ay 13 günlük. Kilosu boyu normal seviyede ne çok fazla ne çok az. Genelde 9 10 gibi gece uykusuna yatıyor sabah 7 8 gibi kalkıyor. Artık emzirmek için uyandırma diyorlar fakat kızım hiç uyanmıyor. Bazen gece 12 ye kadar arada uyanıp emiyor sonra bidaha yok. Mesela 7,8 en fazla 9 saat emmediği oldu. Bıraktım uyandırmadım. Bazen ben saat kurup 5 saatte bir falan emziriyorum. Ne yapmalıyım çok kararsızım 🧐