Az önce çayın yanına eşim bisküvi getirmiş Burçak bisküvi. İçinde bir tane alıp bakmadan yedim. Meğer paket baya olmuş açılalı ve içinde kurt gördüm bozulmuş aslında. Bir tane de yemiş bulundum çok iğrenç hissettim 🤮 kafama takıldı şimdi bi şey olur mu ki? Emziriyorum bi de