Kızlar 2. Çocuğum olmasına rağmen sanki herşeyi unutmuş gibiyim bugün baya uyumaya basladı sarılığı 9 derece çıktı uyanamadığı için uyurken Sütümü sağıp veriyorum bazende mama veriyorum bi sıkıntı olurmu doktoruna sormayı unuttum o yüzden sizlere danışayım birde etkili bi uyandırma yöntemi varmı altını açıyorum ayaklarına altına vuruyorum ıslak mendille yüzünü siliyorum falan ama kalkmıyor bazen