Angel_A Kızlar yarın kardeşimin kız arkadaşının ailesi ile tanışmaya gitcez evde olcak nasıl bişey giyebilirim
alinaannee Angel_A şifon elbiseler hep hanım hanım duruyor varsa elinizde şifon diz altı bir elbise giyebilirsiniz illa şifon olmasına gerek yok şade hoş bir elbise de giyebilirsin elbise her zaman zarif gösteriyor
Kahvegerek Angel_A nerde yaşıyorsunuz hava nasıl açık mısınız kapalı mı bilemiyorum mesela ben elbise giymekten çok hoşlanmam şuan öyle bişi olsa deri pantolon üstüne gömlek giyerdim herhalde
Ikrazumra19 Angel_A kot olmaz bence ya cok gunluk bi kumas bluz falan giyinin yada kapaliysaniz tunik
MiraySahin Kot ama nasıl kot o önemli bence, cok şık kotlar da var, şık bir bluzla veya gömlekle prezentabl bir kombin yapılacaksa olabilir. Nişan degil düğün degil sonucta abartmaya gerek yok bence
Angel_A MiraySahin aslında aynı dusuncedeyiz güzel bir kotla üstüne sık bişey düşünüyorum küçük oğlum var onla uğraşmaktan anlamicam zaten erkekli jadinli olcak zaten aile arasında
ak1905 MiraySahin bence aynı fikirdeyim yüzük takma isteme de yok sadece tanışma olduğu için abartilmamali :)