gulsum11 Bebeklerinizi ne diye seviyorsunuz oğlumun egzeması var yüzü sürekli kırmızı kırmızı döküyo bende tatlı domates diyorum öyle kaldı ismi 😂sizler neler diyorsunuz 😇
Sema065 @gulsum11 Sarı papatyam Beyaz papatyam 😂eşim koydu kaldı öyle arada küçük olana tomsuk diyoruz😂😂😂😂
Civcivoglumm gulsum11 @Sema065 tomsuk somurtkan gibi bişey demek yüzünü asanlara denir ben de bebeğime diyorum 😂
Sema065 @gulsum11 Benim kız 7 buçuk aylık yanakları tombul dudağını büzüp hayattan bıkmış gibi oturuyor eşim de tomsuk diyor ahhahaha bazen de tokmak kafa diyor 😂😂😂 ben de eşim de duydum bunları😂😂😂😂
sehnaz3466 gulsum11 eşim genelde ismi ile ben aklıma ne gelirse öyle abisi çok lakap takıyor şu ara Thomas pondik birde dobermanım diyor yaa 4 yasındaki cocugum 2 aylık kardeşine böyle diyor Allahtan sürekli değil hergün yeni şeyler çıkarıyor bakalım daha neler duyacağım 😅😅😅
hemsireanne34 gulsum11 götü boklu diyoruz düzeltemedik gitti ama böyle sevimli bir şekilde diyoruz ama düzelttik bayadır demiyoruz arada kaçıyor tamamen bırakıcaz inşallah onun harici zaten klasik bebişim minik meleğim tarzı