Aysima0554 Merhaba kızlar 11 aylık bebeğim var sürekli gözünü kaşıyor 10 gündür kaşıya kaşıya göz çevresi morardı süt alerjisi var acaba ondan kaynaklı olabilir mi
Busra17_18 Aysima0554 benim kızım da 11 aylik geçenlerde bende aynı sorunu yaşayıp burda paylaşmıştım sağolsun yardımcı olmuşlardı. şampuan ve bebe yağından olabiliyormuş bende şampuanını degistirmistim o zamanlar bebe yağını da fazla kullanmamak gerekliymis
Aysima0554 Busra17_18 bebe yağı kullanmıyorum doğduğundan beri sebamed kullanıyorum böyle bi sıkıntı olmamıştı
Aysima0554 Busra17_18 bebe yağı kullanmıyorum doğduğundan beri sebamed şampuan kullanıyorum böyle bi sıkıntı olmamıştı
Aysima0554 Busra17_18 bebe yağı kullanmıyorum doğduğundan beri sebamed şampuan kullanıyorum böyle bi sıkıntı olmamıştı
Aysima0554 Busra17_18 bebe yağı kullanmıyorum doğduğundan beri sebamed şampuan kullanıyorum böyle bi sıkıntı olmamıştı
PrensesAnnesi1 Benim kizimda 8 aylik surekli kasiyor gozunu goz alti artik kotu oldu nedenini bende bilmiyorum burda bekliyim bende☹