Birdunyabircennetannesi simiyyy Rüya öğünü dediğiniz ne oluyor? 16 aylık zaten 12 12 buçuk gibi uyuyor 11 11 buçuk gibi 1 kez mama veriyorum sonra vermiyorum. Günde 1 kez mama içiyor yani yatmadan oda
Bedisayaz simiyyy eğer bebeğinizin gelişimi iyi ise kesmelisiniz 1 yaştan sonra rüya öğününe gerek yok. 11. aydan beri uyumadan yarım saat önce beslenmeyi bitiriyoruz sabah uyandığında mamasını veriyorum.
simiyyy Birdunyabircennetannesi gece kesintisiz uyuması için az cc ile hazırlanan mamaya diyorlar. Dokuz buçukta uyudu sekizde mamasını içti bu arada
Asi-ka Bizde mama kullanıyoruz doktorumuz daha yaşına girmemişti gece beslenmesini bırakın yavaş yavaş demişti.denemeye çalıştım yok çocuk uyanıyor verdim mamayı,sonra kendi bıraktı zamana bırakmak lazım
Birdunyabircennetannesi simiyyy Yani geç uyuduğu için oğlum yatmadan içiyor sabaha kadar vermiyorum hiç
Vanilya simiyyy Canım aslında persentil ve ayına göre bir baktı doktor bana kes dedi. Zaten çok ahım şahım da içen bir çocuk değildi. Ama bilemedim
Vanilya Meleklerinannesiii Hayır ağlamadı. Şu an 2 buçuk yaşında. Gıdaya yöneldik daha çok o zamandan beri
Vanilya simiyyy Yani ilk gün kalktı mesela su verdim. Sonra kalktı mama verdim. Tık diye hemen kesmedik. Ama ısrarla ağlıyorsa demek ki aslında istiyor. Bence bir doktora danışmak en iyisi. Bizimki zaten sevmiyordu.