Melake Happymamii doğduğundan beri aptamil kullanıyoruz cok memnumum gaz sorunuda cok yapmadı ki kolik bi bebekti
Yenianne18 ½ ay hipp kullandım tam 2 numaraya geçicektim balık kokusu gibi ağır bi koku geldi bende bıraktım şuan sma kullanıyorum bence bebekten bebeğe değişiyor ortalamanın cok altında değilse mamayada herzaman bağlamamak lazım.
Happymamii Yenianne18 hipten sma ya gecince bir problem yaşadınız mı tadları nasıl yada arada çok fark var mı
Yenianne18 Happymamii çok şükür öyle bi engel durumumuz olmadı her bebekte farklılık gösteririr naptınız bu arada geçtinizmi 7 gün olmuş bildirimler gelmiyor bana ya🙈
koalamiyim Happymamii bebelac gold kullandık bi süre çok fazla kilo aldı bebeğim. hipp pek kilo aldırmamıştı bize
Linaamom Happymamii sma kilo aldırıyor ama gaz ve kabızlık yaptı benim bebeğimde ve biçok insandan da öyle duydum. Hipp Organik Cambiyotik fazla kilo aldırmıyor ama gaza kabızlığa iyi geldi
Brutal-Betty Happymamii bizde eşimden dolayı genetik kilolarını belli etmiyorlar boylarına gidiyorlar ama kilosu yerinde