Happymamii hemen yaptır hemen hemen 😂 kız o kadar kolaymış ki ben kafamda kura kura bi hal olmuştum 4 aylıkken yaptırdık bizimki kilo falan da aldı bu süreçte tabi ama yinede zorlanmadım ameliyat olurken bi yandan emzirdim öyle yaptırdık ameliyatı. Sadece ilk çişinde yıktı ortalığı kıyametler koptu aha yandık dedim nasıl baş edeceğim dedim sonra daha ağlamadı ilk üç gün bardak koyduk terramicin pomad sürdük üçüncü günden sonra baticonlu suya oturttuk 5 10 dakika her bezinde de vazelin sürdüm mis gibi geçti gitti