elifugba bende aynı durumdayım 3 aylık oğlum zaten erken bıraktırmak istiyodum yavaş yavaş bıraktırıyorum emziği önceden emziksiz durmuyodu şimdi sadece uykuya dalmak üzereyken veriyorum arada tam dalmışken ağzından alıyorum bu sayede bir süre uyku arkadaşı yapıp gündüz uykularında vermemeyi planlıyorum geceye mecbur bir süre daha devam edicem ama ek gıdaya başlamadan onuda bıraktırıcam en azından emzik hayatından çıktığında hayatına yeni bir şey girecek bocalamaz belki çok benim düşüncem bu belki yanlıştır bilmiyorum deneye deneye öğrenicem