ONAEA ya bizim ilk yanlış hatırlamıyorsam üç ayliken süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı bu mama’dan verdi tadı kötü ve kokusu da öyle eğer icmezse vanilya çubuğu ya da vanilya şurubu eklersin dedi denedim inan 10 CC zor içiyordu yani snra başka bir mama verdi onu da içmedi yani alerjik mamalarla pek sevemedik snra ek gıda başladı öyle kaldı vermedim yani doktorum rapor cikarabilirsin beğenirse dedi ilk kendi numune verdi denemek için ama başarısz olduk aç karnına denemeye çalıştım az çok içti ama zorladım ek gıdaya geçene kadar zor bir süreç ya Allah yardımcın olsun