Merhaba 27 günlük bebeğim var. Koltuk altlarımda bezeler cıktı ve çok ağrıyor. Bununla alakalı doktora gitmeli miyim? Emzirmeden kaynaklı olabilir mi acaba. Eşimin ablası süt kanalların tikanmistir dedi, başına böyle bir şey gelen var ise yardımcı olabilir misiniz