Merhaba anneler, ikiz bebeklerim 6 aylık olmak üzereler, bu vakte kadar anne sütü ağırlıklı ama mama desteği de vererek geldik. Son günlerde goguslerimin hiç doldugunu hissetmiyorum ve aşırı yumusaklar, bebekler de pek iyi uyumuyolar. Gün içinde nerdeyse bı meme bı mama yapar olduk. Sütüm kesilecek diye çok endişeleniyorum. Böyle bi durum yaşayan oldu mu? Olduysa geri dönüşü oldu mu? Neler yaptınız? Önerilerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkür ederim