Kayseride 2015 senesinde oğlumu musa özdemır e sünnet ettirdim çok memnun kaldim ve buna istinaden ablam ve kardeşlerimde ona çocuklarını sünnet ettirdi gerçekten çok ilgili bi doktor çocuğun dikkati dağılsın diye telden kukuli açmıştı oğlumla oynayarak ilgili bişekilde operasyon yapıldı yanına bizde girdik yine olsa erkek çocuğun gözüm kapalı musa beye emanet ederdim