1 seneyi geçkindir bebek düşünüyoruz korunmuyoruz ayın 12sinde her zaman ki düzende adetimi oldum 1 saat önce çok şiddetli bir sancı girdi karnıma afedersiniz biraz öncede tuvalete girdim pedimde bebek görünümlü kan pıhtısı vardı hemen resmini fln çektim acaba normal kan pıhtısı ama o şekilde mi düştü ki yoksa bebek fln mı düşürdüm başına gelen var mı daha önce birde kadın doğuma gittiğimde bu resmi göstersem doktor bişey dermiki 🥴 yada o pedi poşete koyup doktora götürsem mi napsam Bi yardımcı olur musunuz