Ya bebegm ne gece uyuo ne gndz yatağına bıraktım an uyanio . Acta değil çok şükür . Neden böyle . Bu dönem de bunları yaşayan oldu mu uykuszluktan mafoldk hem bebegm hem ben . Dün gece saat 5 TE uyudu. Bugün de toplam uykusu 2 saat olmamstr geçer mi ya 🥺😥