6 aylık oldu bebeğim lavaboya geçtiğimde inanılmaz agrı oluyor çokınca agrı uzun bir süre geçmiyor doktora pazartesi gidicem başına böyle bir durum geldimi içimden cam çıkıyor gibi sanki biraz açık yazdım ama başka türde ifade edemedim kendimi nasıl bir yol izlediniz doktor neler önerdi sonradan geçti mi