15 20 gundur gitmediğim doktor kalmadi nedenini bilmediğim sadece tahmin yürüttüğümüz seyler üzerinden düşünüp duruyoruz evde iyice gerilmeye basladim.3 gun tam geçecek gibi oluyo hop yine ufak ufak kirmizi lekeler egzama basliyo ayni durumu yaşayan anneler varmi acaba nasil bas ettiniz bu durumla