Canım anneler 7.5aylık bir oğlum var. Yakında işe başlayacagım uykularımız biraz delik deşik. Anne sütü ve ek gıda ıle beslenıyor. Gece emmeden uykuya devam ettiremiyorum. Uyku eğitimi vermek istemiyorum. Ama kendi deneyimlerinizden işte sunu yaptım bıraz daha az uyandı vs dediğiniz bir şey varsa dinliyorum. Bir de uyku eğitimi vermeyen anneler bebekleriniz ne zaman kendiliğinden uyumaya başladı? Hepinizi öperim 🧡