Svlnrayz Prensesannesi411 benim başıma geldi benimde 2 haftalık geriliğim vardı doktor çok gereksiz korkutmuştu beni hatta riskli gebelik bölümüne bile göndermişti Allah’a şükür hiç bir şeyi yok bal lokması duruyor 🥰😍
Denizanasi92 Prensesannesi411 geç döllenme oluyor arkadaşın öyleydi daha sonra normal haftaya uyumlu oluyor
MinnakvLiva Bazen geriden gelebiliyor benim kızımada aşırı büyük önden gidiyor demişti doktor gayet normal kiloda doğdu
iyilik80 Prensesannesi411 gec dollenme oldugu icin oyle oluyor. Sonradan esitleniuo. Siz son adet tarihini baz alin.