Evet kizlar bebeğim 7 ay 10 günlük ve ben hamileyim 🤭 iki test yaptım ikiside pozitif . Aslında plansız bir gebelik oldu ama hem üzüldüm hem sevindim tuhaf karmaşık duyguymuş valla okurdum da şaşırırdım şimdi kendime şaşırıyorum Rabbim iki bebeğimi de sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🥰❤️