Minikpokatall Ay iki dakıka durmadı bugün 8 de uyuyan bebek hala aglıyor kızlar sizlerin nasıldı naptınız
Pikapikapikacuuu Minikpokatall Allah kolaylık versin bacım. Biz de 8 ay atağındayız. Uyku eğitimi verdiğim her gün 19 da uyayan bebem daha yeni uyudu. 6 günde 6 yıl yaşlandım🥴
incitanem3 Minikpokatall benimde 7 uyurdu şimdi 10lara kadar ve sürekli uyanıyor gündüz zaten uyku sıfır birde dış eklendi iki dk yerinde durmutor sürekli ağlıyor dayanamayıp bağırıyorum sonra pişmanliktan ölüyorum ama bunaliyorum tutamıyorum kendimi 😭😭
Minikpokatall Serpilctn gerçekten mi 😭 Allahım sürekli aglıyor huysuz zaten çok gülen bi bebek değildi şimdi hiç gülmüyor keyifsiz napıcaz, bilmiyorum
Serpilctn Minikpokatall çok çok zor bi dönem 4. Ay atagi bebeğin tüm huyları değişiyor huysuz uykuya zor dalmalar sürekli kucak isteme istahsizlik yani valla enkazdan çıkıyorsun atak bitince 🤯
Minikpokatall Pikapikapikacuuu ay sorma bizde daha yeni uyuduk agladı agladı gözleri kızarmış uyudu yavrum Allahım yardımcımız olsın hepimizin 🤲
Minikpokatall Serpilctn ay evrt inşAllah kolayca biter bugün mahvetti beni anca daldı dedim gene ağlayarak uyandı
Minikpokatall incitanem3 evet zor bi durum bizde bunalıylruz bende bazen sesimi yükseltir gibi oluyorum hemen pişman oluyorum oda bilmiyor ki yavrum diyorım sonra sarılıyorum kocaman
Minikpokatall Sgnnn ay sanırım bizim de öyle olucak gibi duruyor bugün çok farklıydı çünkü resmen huysuz sürekli ağlayan bi bebeğe dönüştü
ppzeynep Sevda26 2 yaş sendromu anamı ağlattı. Ataklar vız gelir tırıs gider. 😅(Argo bir dil oldu ama durumumum özeti bu.😂)
MomOfKoala Minikpokatall henüz atak başlamadı ama uyku gerilemesi var başımız büyük dertte hiç uyumuyor neredeyse yarım saat uyusa oh diyorum, geceleri bile uykuya dalması zorlaştı. Bu durumla birlikte atak üstümüzden silindir gibi geçecek galiba 😑
Brcnyilmzbysl Minikpokatall bizimkide 3. Ay krizi galiba son 2 saatir ağlama krizi geçiriyoruz uykuda uyumuyor