Kadifemsii Naciyeylmz ben yapmadım annem yapardı güzel olurdu valla . Normal dolma içi gibi yapardı pirinçle yani
2boysmom Naciyeylmz ilk defa Maraşlı arkadaşımdan yemiştim. Gerçekten çok lezzetli bir dolma. Normal dolma içi gibi pirinçle yapiliyor
Mmeelliikkeee Naciyeylmz kuru dolmalıklara hazırladığım içle yapıyorum onuda aynı anda , bol baharatlı zeytinyağlı pirinç bulgur karışık doldururum , karışık pişer hepsi
Alyaninannesi01 Naciyeylmz bende yapmak istemiştim denemek istedim soğanları haşladıktan sonra midem bulandı suyundan saramadm çok haşladım soğan cıvıdı da kaldı öyle 😀 ama görünüşü çok güzel bide kolay sarılıyor gibi duruyordu 😀