Herkese merhaba. Son bir kaç gündür kızım memeyi almak istemiyor. Bir kaç dakika sonra bırakıyor ve ağlıyor. Mama verince biraz sakinleşiyor. Elimle sıktığımda göğsümden süt geliyor. Bu durumu başka yaşayan var mı? İnanılmaz moralim bozuluyor ve çok kafama takıyorum. Sütümü sağıyorum fakat o da çok az çıkıyor.