Hanımlar geceleri bebeğiniz uyandığında nasıl hızlı bir şekilde sütü ısıtıyorsunuz. 5 aylık bebeğim ve ağlayarak uyanıyor ben mutfağa zor gidiyorum sakinleştirmeye çalışan kadar. Ağlar şekilde hızlı Bi şekilde mutfağa hemen kettle su ısıtmak için genelde gece yatmadan kaynatıyorum belki ısısı uyanana kadar kalır diye sonra torbayı ılık suya sokuyorum öyle daha çabuk ısınıyor. Ama gene de bebeğim çok ağlıyor ben gidip gelne kadar. Siz Nasıl yapıyorsunuz