selnylmaz Ayyy bende aynı postu açmayı düşünüyordum kızım da kullandığından beri ishal 4 gündür geçmiyor ishali, bugün kaka testi de yapıldı enfeksiyon mu var diye şükür enfeksiyon çıkmadı ama mamadan galiba ya çocuğu çok rahatsız ediyor 🙄 sizde de ishal halen devam mı ediyor?