VenusAA Mrb kızlar. Doğum yapalı 3 bucuk ay oldu. Kilo vermem durdu. Ben de farkli seyler yapmak istedim. Daha önce 21 gün sekersiz beslenme uygulayan oldu mu? Olduysa ne gibi sonuclar aldi? Son olarak; bnmle birlikte motive olup baslamak isteyen var mı?🤗
Eysar VenusAA şeker sorununuz varsa denemeyin birşeyler atistirmadan duramiyorsaniz denemeyin şekeriniz sık sık düşüyorsa iki ve üçüncü günü hastanelik olacak kadar kötü oluyor sunuz dengeleyeceginiz şeyleri iyi ayarlayın sadece şekersiz beslenme 21 güne yetmiyor ben bu sayede hem kilo verdim hem çay kahve den sekeri kestim yeşilçay tükettim o Aralık’ta öyle alıştım
Deletedmom_62 VenusAA benim de başlamam lazım çünkü aşırı seker bağımlısı oldum günde kac çikolata yiyorum kac tane 3 ü bir arada içiyorum allah bilir
VenusAA Eysar Şeker sorunum yok. Çaya kahveye şeker atmam zaten. Bir deneyeyim bakalim, sizin gibi çok iyi sonuclar alan var.
VenusAA Deletedmom_62 3 ü bir aradayı gectim. 2 si bir arada da çok sagliksiz canim. Hele emziriyorsan tüketme öyle şeyler. Gayretin varsa gel birlikte baslayalim. Ben kararliyim.
VenusAA Ozge251021 Diyet degil ki. Rafine seker tüketmeyecegim sadece. Meyve şekeri serbest. Yani saglikli beslenme bebege daha faydali olacaktir. Çikolatadan kekten ne fayda aliyor ki?