Sulee_ evet ucuzbebekmarket stok sıkıntısı var suan ama sanırım güvenilirmis stok yenilenince şans vereceğim. Prensesbebeede de birkaç pijama beğendim evde giymelik uygun onu da denemek istiyorum çünkü piyasa aşırı pahalı. Oğlum 2,5 yaşında ama ben 4 yaş falan alıyorum çok büyük olmuyor boyu uzun olunca