Zynpmom Kızım 16 aylık oldu bu ay. Sorunumuz var kızım hiçbirsey yemiyor mesela bugün ne yedi derseniz sabah kahvaltı yapmadi yumurta zeytin peynir domates hak getire asla yemez zaten yese anca yumurta yerdi bugün onu da yemedi oyun yapıyorum vermeye çalışıyorum yokkk ağzını açmıyor kafasını dönüyor bağırıyor istemiyor gibi sonra mecbur mama yaptım 2-3 saat sonra aç dursun belki yer derim ama öğle uykusu gelince ağlamaya başladı mecbur mama verdimsonra uyandı 3 kaşık tavuk çorbasi içti . Bir kaşık içiyor koşuyor oyun yapıyor bidyaa veriyorum tekrar kaçıyor başka yerlere odaklanıyor peşinde dolanıyorum kabul etmiyor sonra ve yine bütün günu mama ile geçirdi 😣😣😣😣😣 o biberon mama hayatımi mahvetti sanki ya çocukta alışkanlık mi oldu nolduysa yemek yemiyor ben bu işi nasıl duzeltebilirim fikriniz var mı 😔🙏
Elif6 Zynpmom burda bekliyim benimde 22 aylık çok istahsız ve asla pütürlü yemiyor herseyi blender yapıyorum çiğnemeyi bilmiyor daha
Bircaykoyicelim Zynpmom bütün günu 16 aylık bebeğiniz. Gün içinde mama vermenize gerek yok ki. Günde 1 kez. Akşam uyutmadan önce verin yeterlidir. Mama zaten tok tutar. Yemek yememesi çok normal. Benim kızım da 16 aylık. Günde 1 kez akşam yatmadan önce mama veririm. Gün içinde yemek yer. Bunu deneyin derim. Yemek yemiyor diye siz Mama verdikçe yemez bebeğiniz. Çünkü biliyor o mamayı içeceğini.
Banumeva Zynpmom benim kızımda aynı makarna ve yoğurt çorbasını sever onlarıda çok açsa dolu dolu yer. Sabah kahvaltımız yok öyle 2 3 zeytin yer canı isterse, bi ara şurup kullanıyodum baya iştahını açmıştı. Şimdilerde iki güne bir kakaolu süt yapıp içiriyorum mamadan ayrılması için ama henüz 19 aylık bağırsakları zorlanmasın diye mama ve kakaolu süt karısık gidiyorum şimdilik. O bol iştahlı günleri bende 4 gözle bekliyorum 🥴
Zynpmom Elif6 benimki cigmeyi biliyor hiç blender kullanmamıştım ama yemek yemiyor daha çok mama biberon olsun istiyor yemekten kaçırıyor sonra basıyor çığlığı ağlıyor katıla katıla biberon gelsin susuyor sonra zaten hiç yemiyor karnı o an mama ile doyuyor
Zynpmom Yoğurt peynir ağzına sürmez zeytin domates almaz ağzına. Anca çorba anca çorba onda da çorba seçer önceden tarhana çok severdi her şeyi yerdi 7-8 aylıkken dolu dolu büyük insan gibi bir yumurta avakoda peynir domates . Cevizli biseyler yapardım bayıla bayıla yerdi . Öğlen ara öğün meyveli yoğurt . Öğle arası yemek akşam bizim yediğimiz yemek ne varsa yerdi ya . Yaşına girdi yürümeye başladı düzeni bozuldu . Gerçekten doğru düzgün beslenmiyor vitamin alamıyor diye çok üzülüyorum
Zynpmom Bircaykoyicelim bilmiyordum.ki canım nasıl olacak nasıl vazgeçiricem mamadan mesela öğle uykusna veya gece uykusuna geçişte mutlaka biberonla mama içip keyif yaparak uykuya dalıyor biberonsuz öyle kuru kuruya uykuya dalmiyor. Normalde 2 yaşa kadar mama kullanın demiyorlar mi neden günde 1 kez bunu bilmiyordum
Rosa0105 Bircaykoyicelim katılıyorum. Benim de kızım 16 aylık sadece sabah uyanınca ve akşam uyumadan önce içiyor harici mama-süt vermiyorum ve doğal olarak acıkıyor ve iştahla olmasa da yiyor. Sizde deneyin bunu belki aç kalırsa yer.
Bircaykoyicelim Zynpmom Normalde 2 yaşa kadar mama kullanın demiyorlar mi Tabiki kullanın bırakın demedim zaten. Fakat 16 aylık bebeğinizin şu an mamaya ihtiyacı yok. Akşam uyumadan önce içsin tamam. Yemeklerden Vitamin alması gerek. Gün içinde bu kadar Mama içtiği sürece yemez buna emin olun.
Mamastuna Zynpmom ama ana öğün mama değil artık, 1 yaşına kadar mama ana öğün, 1 yaşından sonra normal yemek yiyecek, arada takviye mama olacak, öyle 2 yaşına kadar içebilir
Zynpmom Mamastuna evet farkındayım artık mamayı kullanıyor bagirip çağırıp ortalığı yıkio eninslde sonunda mamayı alıyor ama.nasil vazgecicek biberondan mamadan. 😣
Zynpmom Mamastuna nasıl azalticam vazgeçiricem.ortaligi yıkıyor . Ama öğle ve gece uykusunda vermesem uyumuyor
Bircaykoyicelim Zynpmom Akşam uyumadan önce vereceksiniz sadece. Gece beslenmesin3 devam ediyor musunuz?
Mamastuna Zynpmom başta çok zor olur ama illaki keser, bir öğün 2 öğün kesin bırakın ağlasın, elbet 2 3 güne alışır, siz kıyamayıp verirseniz çocuk yemek yemez,
Zynpmom Bircaykoyicelim oglen uykusuna geçişte de mi vermememm lazım ? Gece bazen mesela 1 kere kalkiyor gözü kapalı mizmizlaniyor . Su doldurup veriyorum biberonu. .
Zynpmom Mamastuna 7-8-9-10-11 aylıkken ne güzel yerdi ya ne güzel beslenirdi hiç reddetmezdi tabağını bitirirdi hep . Yürümeye başladı dişi çıktı vs derken yemz oldu . Bugün 3 kaşık çorba ve mama ile uyudu düşünün :( vicdanım sızlıyor ya
Bircaykoyicelim Zynpmom oglen uykusuna geçişte de mi vermememm lazım ? Evet😊 Bakın agliycak istiycek çok normal. Çünkü bebeğiniz buna alıştırmış. Bu alışkanlıktan sizin fazgeçirmeniz gerek. Sizin kurmanız gerek bu düzeni. Öğlen uykusundan önce yemek yedirin. Ad yiyo dozmaz demeyin. 2 kasıkta sese doyar. Sonrasında uyutun.
yildiztas Zynpmom yakın zamanda kan tahlili yaptirdiniz mi belki demir eksikliği vs olabilir bunlar da iştahsızlık yapıyor bilginiz olsun çünkü önceden iyiydi demişsiniz o yüzden öyle tahmin ettim