Kızlar iyi geceler ❤️ Bebeğim 1 ay 18 günlük. Son 5 gündür falan kakasını yapmıyor. 1 aylık olmadan önce günde 5-6 defa hatta daha fazla yapardı kakasını emzirdigim anda veya hemen sonrasında yapardı kaka dolu dolu yapardı. Ama 1 haftaya yakındır yapmıyor anca benim müdahale etmemle yapıyor. Bugün mesela baya uyudu bende sütümü sağdim buzluğa atmak için o sıra uyandı ağladı sütümü sağdığım içinde memem de süt bitti 70 ml kadar biberonla içirdim sütü. Sütü içti hemen arkasından kakasını yaptı 🤦 Günde 5-6 adet dolu dolu çişli bez alıyorum ama kaka yapmıyor anlamadım doymuyor mu çözemedim genel hali de iyi keyifli gazı yoksa ağlamaz ama neden yapmıyor kaka. Bide göğüslerim 4-5 saate anca dolmuş oluyor genelde hep yumuşak oluyor. Sizce sütüm az mı? Bu çocuk doymuyor olabilir mi?