Benimde sprail taktıralı 1 yıl olacak normalde 2 gün öne atardı bu ay daha olmadım 3 gün gecikti. Kondomla da eşim koruyor zaten kaçırmış dahi olsa hissederim bilirim ama bu ay öyle bişeyde olmadı. 1 tane kızım var 2 yaşında Rabbim olmayanlara versin. En kısa zamanda olurum inşallah 🤲🏻 siz oldunuz mı adet ?