isimsizanne1 17 aylık, ilk defa başımıza geldi bizim de. 22 gün önce falan hipoglisemiye girdi şekeri 1 2 lere düştü. Sabah uyandıramadım ne yaptıysam ondan sonra kucağıma alınca baygındı, ağar topar acile gittik Allah razı olsun o doktordan ağızdan köpükler gelmeye başlayınca şeker olduğunu anladı hemen şekerini ölçüp şeker takviyesi yaptılar. 20 gün hastanede yattık, bir sürü test yapıldı karaciğerde 5cm büyüme ve yağlanma var ayrıca karaciğer enzimleri 800e çıktı, 1 hafta önce falan tanısı koyuldu CPT 1 eksikliği dediler. Ömür boyunca diyet uygulaması gerekiyor