Merhaba, oğlumun kardiyoloji ye muayene olması gerekiyor, yarı sünnetli, kalbinde de üfürüm olduğu için çocuk cerrahi kardiyolog onayı bekliyor ona göre sünnete alicak hemen, ama iki gündür devlet Hastanesi’nde boşu boşuna bekledik ağladığı için bakmıyor kalp doktoru doğru sonuç vermeyecegi için, aslında biraz oyalamaya çalissaydik susardi oğlum bakardı doktor ama, doktor kabul etmiyor ille de uyutup getir diyor, birde sedusyondan bahsetti ismini yanlış bilmiyorsam eğer, makattan fitil verip çocuğun vücudu salık hale gelicekmis hareket edemicekmis, 1 saat boyunca yemek yemicek yurumicek uyumucak dedi hemşire sırtını kafasını tutamicak dedi. Ben bunu kabul etmedim. Doktor da bugün diyor sen mi kabul etmiyorsun sedusyonu, evet kabul etmiyorum dedim, uyutup getir ozaman yapicak bişey yok diyor dedim oyalayalim deneyelim hayır dedi. Sabah 6 da kaldırdık dün gece geç yatırdık, ona rağmen uyumadı 2 ye kadar uğraştık hastanede, ogluma da baskı yapmadık aslında, hastanenin bahçesine top götürdük oynadik, ama korktuğu için psikolojik olarak uyusa bile doktorun odasına gidince uyandi hep. Tabi özele götürmek hiç aklıma gelmedi bu süreçte, o kalp doktorunun takipli hastası olduğumuz için. Şimdi özele goturucez ama özelde bakabilirler mi tecrübesi olan? Birde muayene ücretleri ne kadar oldu? 3 aydır falan gitmedik özele.