balkaymak__ Kızlar bebeğim 23 günlük çişini gayet güzel yapıyor 5 6 kere ama kakasını sadece 1 kere yapıyor gaz problemimiz var ama bir kere yapması normal mi sizce
Berfinyusuf16 balkaymak__ evet 10 gune kadar yaomamalari normalmis benimde 2 aylik bebegim var bazen bigun hic yapmiyor ama tabi o gaz yapiyo sanirim.