baydemirhilal Afedersiniz kızlar kızım 3 gündür kakasini yapmiyor asidan sonra oldu ondan once cok guzel yapiyordu boyle bir durumla karsilasan var mi? Varsa ne yaptiniz karin masaji ayak sporu yaptiriyorum ise yaramiyor gaz cikariyor ama kaka yapmiyor
Ayca_ogun1 baydemirhilal bebeğiniz emiyormu özel aşımı bizde 2.aydan sonra kaka sorunu yaşadık emdiği için 8 günde bile yapması normalmiş ama biz korktuk profesör doktora götürdük doktor sormadan bebeğim uyurken parmağını poposuna sokmuştu yani aklıma geldi şimdi rabbim yardım etsin sizede
Bisraa baydemirhilal sütünü sagip zeytinyağı katıp icirebilirsin probiyotik al içir bize doktor biogai vermişti
baydemirhilal Ayca_ogun1 Emiyor anne sutu cozumu yok mu acaba cisini yapiyor gazini da cikariyor ama kaka yok parmak olayini bende duydum doktora goturmekte istemiyorum. Ne yaptiysam olmuyor. Ozel asi degil 3 tane vurulan normal asisi rota asisini diger ay yaptirmayi dusunuyorum.
Ayca_ogun1 baydemirhilal birde sonrasında düzelmiyorda yine biz uğraştık bebeğim canı yandığı ile kaldı yani