Benim bebeğim de 1 ay erken ve kilosu düşüş doğdu hastanede sütüm gelmeyince sarılık olmasın diye hemşire mama başlattı biberon ile verdik emzirmeye çalıştım 3 ay sağım yaptım hep yara oldu çatladı bebeğim çok ağlıyordu tektim genelde sağım saatlerim çok uzuyordu sütüm azaldı emzirme danışması almak istedim snaa denilen gibi aldırmadılar gerek yokmuş almadım keşke alsaydım 3 ay anne sütü verebildim çok üzüldüm ağladım bence kimseyi dinleme ve emzirme danışmanı yardımı al işe yaramasa bile en azından denedim dersin içinde kalmaz benim kaldı 9 aylık şuan 7 ayına kadar sürekli üzüldüm emzirme yapamadım için