Merhaba anneler bugün sağlık ocağına aşı yaptırmaya gittik,kilosuna baktılar bebeğimin ve 400gr düşmüş tekrar doğum kilosundaydı.1 haftadır sütüm azalmıştı zaten ememiyordu.
Benim sorum şu bugün mamaya başladık doktorun önerisiyle ve ben goldengoat aldım.Bebeğim biberonu seviyor cunku ilk 2 hafta sütümü sağdığımda içiyordu ama mamayı mı sevmedi yoksa birkaç güne alışır mı ?