unsuzkek Kızım 6.5 aylık mont alıcam fakat hangisi daha doğru bir seçim olur bilemiyorum bacakları da sıcak olsun diye tulum olan daha mantıklı geliyor ama diğeri daha mı iyi olur bilemedim . Sizce hangisi daha doğru bir seçim olur
Deletedmom_68 unsuzkek benimki 6 aylık ben astronot aldım birkaç kez giydirdim mis gibi ya ordan mo soğuk alır derdin yok
biryazmasali unsuzkek ben o aylarda mont almştım 2 tane bir heves hiç birini gitdrmedim pandemüden çıkamadık ama bnce astront tulum en kullnşlısı öont kullnşlı değil
Eddaliko unsuzkek Astronot tulumlar o aylar için en uygunu bence ama fiyatlar almıs basını gitmis dolaptan bakın 150 ye sattım daha yeni belki temiz bulursunuz😊
unsuzkek Deletedmom_68 nerden aldınız ? Astronot istiyorum ama seneye alırım dedim şimdi ne kadar giyecek astronot
OptimusPrime unsuzkek O dönem tulum şeklinde giyebilir. yürüdükten sonra tulum giyemez. Yürüdüğü için rahat haraket edemeyecek istemicek. O zaman mont daha ideal olur.
Deletedmom_68 unsuzkek yani şöyle diyorlar yürümeye başladıktan sonra astronot çok rahat olmuyormuş. o yüzden bu sene kullansak kullanırız diye düşünüyorum. ben h&m nin astronot montunu aldım dolaptan sitede 680 şu an 250₺ ye aldım
Deletedmom_68 unsuzkek kız onlar hep tatlı yerim çabucak gelsin yürüdükleri günler pıttık pıttık görelim😄 ben de burda gördüm çok anne demiş rahat yürüyemiyolar diye
OptimusPrime unsuzkek Benim oğlum doğduğunda Aralık ayıydı geçen yıl bende bunlardan aldım. İçine kalin giydirdim büyük beden aldım zaten Polarli takım bere havlu külotlu çorap giyedirdim dışarı çıkarken e bir de battaniyesi vardı yeterli oldu. Tabi sehrinize göre değişir. Ben Kocaelideyim.
monami_ unsuzkek peluş rüzgar ve su geçirir maalesef, kalın mont gibi kumaşlı astronot tavsiye ederim dolaptan bakabilirsiniz zaten küçükler çok giyemeden küçülüyor.
unsuzkek Eddaliko eşim ikinci el istemiyor o şuan ki fiyatlardan alıyor da ben işte araştırıyorum daha uygununa bakıyorum eşime kalsa almıştı şimdiye kadar agdhhdhdhd