Kızlar oğlum kolikti aşırı gazı vardı tam geçti dedim bir kaç hafta sonra mızmızlanıp ağlamaya başladı ve ben yine bebeğimi tüm gün ağlamasından dolayı sevemiyorum bile gerçekten mahvoldum ne zaman güzel vakit geçiricez o kadar kötüyüm ki yaşama sevincim bile kalmadı sürekli ağlama seslerinden