minnaktavsanim Aselin_annesii eczanedekiler bide doktorda öyle dedi ben sabah akşam yapıyodum zaten tam 1 haftada bitiyo ve bozulmuyo çok aşırı sıcak olmadıgı sürece
Sibel22- Ben bitene kadar kullanıyorum serumu . Renk değişimi olduğu zaman kullanmam . Zaten genelde 100 ml alıyorum bi haftada bitiyor .