Arkadaşlar hepinize merhaba , bebişim 4 ay 6 günlük , ve 5-6 gündür nerdeyse uykuları çok kısa hemencik uyanıyor geceleri de öyle artık ne yazıkki sürekli bi mızmız ve huysuz uyanıyor tam daldı derken , bunlar 4. Ay uyku gerilemesi mi yoksa doymadığından mı acaba ? Kilo alımı iyi ama tam doyamıyor mu bilmiyorum ? Kilo alımı iyi olup bebeğin doymaması gibi bisey olabilir mi lütfen akıl😪