Oykunil daha da ertelemeyin 3 yasa kadar sivi gida beslenen tanidigim cocuklar var anne icin cok cok zor. Ben o yuzden direk eline vererek basladim o yuzden hic sorun yasamadim siz boyle yiyor diye diye vermeye devam ettikce surec uzar. Bir kac gun gerekirse yemesin oyle oyle alisicak eline verin minciklicak oynicak yere aticak ama yiyecek ertelemeyin daha da 10 aylik herseyi cok net yer. Oglum 7.-8.ayda kofteyi eline alip yerdi disi olmasa da yiyorlar korkmayin siz ne kadar sakin kalirsaniz bebek de o kadar kolay gecer surecleri🌸