Melikeceylin ilk dogumum sezeryan oldu bir ay zorlandim çok ama geciyor iki bucuk sene oldu bile gayet normal bir hayata geciş için 6 ay gerekiyor sanirim. İkinci sezeryanimi olucam bir ay sonra ve inanilmaz korkuyorum, basima gelecekleri hiliyorum ve iki bucuk yasindaki kizim bana cok duskun bu beni daha da korkutuyor ne zaman kucaklayabilicem yavrumu ilk goz agrimi diye dusunup dusunup agliyorum 😮💨 analik zor zanaaat vesselam