onlymom isimsiz0 Emzirmek çok kalori yakıyormuş çok efor harcamış gibi oluyorum bende ondan sanırım :)
papatyam-34 isimsiz0 Ayy benim de çok uykum geliyor 😂 Hele gece olunca uykudan uyandığım için olsa gerek daha fazla uyku bastırıyor
Kaganalis isimsiz0 biz 19 aylik hala uyuklarim😅😅 Hormonlardan canim. Goguslerin bosaliyor rahatliyorsun. Prolaktin ve oksitosin hormonu da cosuyor ki oksitosin ask hormonu derler. Birde en degerli seyin kucaginda. Aksi mumkun mu zaten