Kızlar 1 haftalık bebeğimle ilk defa bugün yalnız kaldım annem kvalide hep vardı kalıyorlardı gittiler tek kaldık ve artık bundan sonra da öyle olacak. Yanından hiç ayrılamadım emzirirken öksürdü elim ayağım boşaldı uyuttuktan sonra ağladım akşam eşim geldi yarım saatlik işi var dışarı çıkacak diye oturup hüngür hüngür ağladım en ufak sesten korkar oldum neden böyle oldum 😔 siz nasıldınız