kubratd miraykus merhaba benim oğlum da 2 buçuk aylık. Ayak baş parmağı böyle. Biz de hiç kesmemiştik. Siz düzeltebildiniz mi ne yaptınız?
miraykus kubratd hayır bu sekılde. Plastik cerrahiye gösterdim teramisin önerildi takip edilecek. Siz doktora gösterdınız mı
miraykus kubratd beni plastik cerrahıye yönlendirdiler o yüzden gittim. Bilemiyorum belki çocuk cerrahısı de anlar. Randevunuzdan sonra yazar mısınız ne diyecek merak ediyorum
kubratd kubratd merhaba kusura bakmayın yazamadım. Cerraha gösterdim, kendiliğinden geçer problem değil dedi. Sadece şişlik, kızarma vs olursa teramisin sürersin dedi