Benim bebeğim de 4 aylık oldu öyle bi saçım dökülüyor ki kel kalıcam diye korkuyorum eşim gördü dedi normal değil doktora gidelim . Gitçez vitaminlere baktırıcaz. Ama revox şampuan nascita tarak urban care krem çok iyi geliyormuş genelde doğumdan sonra herkes kullanıyormuş bende deniycem . Batıl bi inanç varya çocuk anneyi tanıdıkça dökülür diye öle diyorlar ama bence alakası yok