burada bir post okudum bebeklerin gözlerinin dalması nöbet mi vs diye.. bebeğimin gözü dalıyor bazen, uykudayken sıçrıyor, uyurken ağlayarak uyanıyor, gece uykusunda bazen ses çıkarıyor. internette hepsi epilepsi belirtisi diye geçiyor. psikolojim bozuldu resmen sürekli gözüm üstünde endişeyle.. napacağımı bilmiyorum eşimle ailem de saçmalama kuruntu yapıyorsun kafayı yedin vs. diyorlar sizce ben kuruntu mu yapıyorum?