Egelihayat Ise baslayacagim 3 aya. sütümü sagip gitmem gerekiyor bebegim e stok yapmak istiyorum. Lakin kime sorsam süt azaltıyor makinalar diyor. Kafam allak bullak napicam bilmiyorum. Sagim yapan anneler tavsiyeleriniz nedir.
Almisinannesi00 Egelihayat Ebebegin elektrikli pompasini kullaniyorum cok memnunum. Benim sutumu azaltmadi aksine coğaltti.
Unluunsuz Öyle ya da böyle mecbur sagacaksin yetmezse mecbur bebek aç kalmasın diye mama vereceksin. Ben de neler çektim bebeğim ucum yok diye emmedi sonra biberona alıştı ben de sütümu sagip veriyordum. Ne kadar sagarsan o kadar sütun artar. Benim de gittikçe artmaya başlamıştı sonra yetmedi geceleri mama veriyorum gündüz süt dışarı çıkınca da mecbur mama bu arada benim markası elektrikli lansinoh makine ben memnunum
Unluunsuz Tabi ben sürekli sağmak tam yoruldugum için azaldı 😃 ne zaman arayı azaltıp sağım yapsam ertesi gün çoğalıyor ama
ikizannesii Sagim makinam dodo baby ve cok memnundum ilk zamanlar sutum gelmemisti sezaryan dogum oldugu icin makina ile surekli sagdim ve sutum artarak cogaldi insallah seninkide azalmaz makina bebeklerden daha iyi kavriyor ve pompa yapiyor sikma canini azaliagini sanmiyorum pozitif dusun